我和他 part 5

    上回说到他搬回家了
    作工的时候
    心情再难过也好
    都只是放在心里

    不过还记得当时有沉迷论坛
    每天在那边灌水
    也算是是一种释放吧?

    过了几天
    和他和好了

    日子还是像以往一样
    没什么特别

    不一样的是他不是住在我家
    只是有时来找我罢了

    当我的industrial traning结束的时候
    就是他开始industrial traning了而且是在kl

    见面的日子当然少
    他不让我去kl找他的
    只有他来找我

    再加上他来找我也要花一笔钱
    所以他都很少来找我

    那段日子
    印象很深刻
    因为没有朋友也没有他
    和housemate也闹得不是很开心
    就算和他吵架也好
    都要当做没事
    整个人都静了很多

    觉得自己还蛮厉害的
    因为真得很想哭的时候
    偏偏还是笑着和housemate讲话

    他在kl作工的那段日子
    真得变了很多
    比以前好玩,玩投资什么的
    抽烟什么都有

    其实我也不是很清楚他几时开始抽烟的
    到现在为止
    我还是不知道

    是不是很苯?
    明明发现了,他说会戒,就相信他
    结果还是被他骗了
    他还是继续抽

    为了抽烟而吵架的次数真的数不清

    一次又一次的,他给我的只有失望,失望和失望

    有时,我不停的问自己
    既然他给我的只有失望,
    为什么我就是握紧着失望
    为什么我就是对他有期望
    为什么?

    2 comments:

    Anonymous said...

    Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the SBTVD, I hope you enjoy. The address is http://sbtvd.blogspot.com. A hug.

    Carmen WenWeN said...

    well, about smoking. I've learnt that not to argue over smoking stuff cos it is going to ruin ur relationship only. He will quit if only he want to and if we force..things will get worse. I learnt that but sometimes i understand it's kinda hard for us to actually accept them smoking. Just like my previous one. U see wat happen rite? As long as we forbid them from doing..they are not going to stop but to hide from us and speak lies to cover up. Do u wan a relationship where it start to be not sincere,doubtful and lies over and over? no rite? be tough and u're not alone...tho physically u're but atleast u stil have true frens..u have us..muacks!