011108

    以前很期待十一月
    因为十一月是他的生日
    也是我和他在一起的纪念日

    算一算如果现在还在一起的话
    今年庆祝的就是5周年

    可笑的我既然还有心机算
    在他脑袋中应该都不记得这日子吧

    他的生日应该也有人帮他庆祝吧

    觉得去年十一月
    他生日的那天,刚好是我考ccna的同一天
    老实说当时报考那日期时
    我完全不记得是他的生日
    就在考试日期接近的时候
    我才记起来

    他常抱怨说为什么他的女朋友都不记得他的生日
    我也不知道为什么
    就一直把他的生日和别人弄乱了

    不过今年的我特别记得他的生日
    我的ccna证卡也一直在提醒我
    他的生日

    虽然记得但是我又能怎样?
    仔细的想想或许也是件好事
    因为今年十一月的我
    不再东跑西跑的或一直花心思的想该怎么帮他庆祝

    今年没有我的他,生日应该是更多姿多彩的吧

    1 comment:

    Carmen WenWeN said...

    i am sure his life will be better without u.. some people just don't know how to appreciate the people around them when they were still there... NOT UNTILL the lose them. I always believe in this..because am facing the same thing.. Probably walking away might be a good way but anyway, let GOD decide..something holding on something too strong...will make ourselve too tiring.. Hope u feel better and even better without him...OK? Cheer up and don't so sad.....muacks..i really miss u......