030808

    哭了好几天
    眼泪还是一样的
    会不自控的掉

    花了这么久经营的感情
    就这样的输在“朋友”两个字上
    你亲的女孩
    你抱的女孩

    输了
    输得彻底

    心很痛
    痛到无法形容
    依然傻傻的等着你
    依然傻傻的想着你
    依然傻傻的爱着你

    傻到无法自拔

    唯一的路
    就是离开这里的一切一切
    回到原本属于我的地方

    其实我被你看穿了
    让你发现了我的爱是无条件的爱

    真的爱你爱的好深

    可是你做的选择,你做的决定
    永远永远都不是爱着你的我

    天让你恨残忍的对待我
    其实是个报应
    一个当初我坚持放弃的决定带来了今天的报应

    我只想让你开心,让你好过,让你拥有一片美好的天空

    1 comment:

    Vicℒ ♥ said...

    hey gurl, even though i do not know what happen..but i know how you feel~~
    i don't really like to see you sad,& hope you are fine~ i know i can't stop you to think abt it..
    i believe you will go through it, plus u r a cheerful & strong person..love your smile ya ^^

    You are very lucky to have friends around you..& honestly speaking No matter who broke your heart, or how long it takes to heal, you’ll never get through it without your friends.

    And this is a quote from someone who send to me, If someone you love hurts you cry a river, build a bridge, and get over it.